דרעי בבית שמש: אבוטבול ייבחר, אם לא בשלום – במערכה

איתי גדסי 3 Comment on דרעי בבית שמש: אבוטבול ייבחר, אם לא בשלום – במערכה

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, ביקר היום בבית שמש כאורחו של ראש העיר משה אבוטבול | במהלך הביקור התייחס דרעי לבחירות הקרבות בעיר ואמר: "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר, אם זה לא ילך בדרכי שלום וכבוד זה יהיה במערכה"

דרעי ואבוטבול בבית שמש. היום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים אריה דרעי ביקר היום (חמישי) בבית שמש.
במהלך הביקור שכלל קביעת מזוזות במוסדות "קהילות יעקב" בראשות הרב אשר אביטן ברמת בית שמש ג', קרא דרעי לחברי הכנסת משה גפני ומאיר פרוש להעמיד את ראש העיר הנוכחי, משה אבוטבול, כמועמד מוסכם. "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר גם בבחירות הבאות" אמר דרעי בביטחון "חבל בינתיים להכניס את העיר לקלחת מחלוקת מיותרת". דרעי סיפר כי בהבנות שהוגשו בינו לבין יו"ר סיעת הליכוד המקומית, שלום אדרי, הוסכם כי סיעת הליכוד בעיר תתמוך בראש העיר המכהן לקדנציה נוספת.

"בית שמש היא עיר לתפארת" אמר דרעי "יש כאן עשייה ברוכה שלא רואים בעיר אחרת, כולם כאן שותפים לעשייה, וכל הקהילות מקבלות בצורה יפה, חבל יהיה לקלקל את בית שמש ולהכניס אותה לקלחת בחירות מיותרות כאשר כולם יודעים כי התוצאה ידועה מראש, ומשה אבוטבול יהיה כאן ראש עיר גם בבחירות הבאות".

דרעי הוסיף: "אני יודע שהרב ליצמן נמצא אתנו בעניין, אבל אני קורא גם לרב משה גפני וגם לרב מאיר פרוש להצטרף למהלך הזה למען בית שמש. גם בערים שיש ראשי עיר חילוניים לא מחליפים אותם אם הם עושים מלאכתם נאמנה, קל וחומר שמדובר בראש עיר כמו רבי משה אבוטבול שכל היהדות החרדית חייבת לו הכרת הטוב על כך שהרים את קרנה של בית שמש".

"בסופו של יום", המשיך השר דרעי, "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר, אם זה לא ילך בדרכי שלום וכבוד זה יהיה במערכה, בבחירות שעברו יישנו כאן בעיר חודש שלם, ואם יהיה צורך נעשה זאת גם הפעם, אבל אני מקווה מאוד שלא נצטרך להגיע לכך, ונתעל את העשייה ואת המרץ לדברים טובים למען התושבים. חבל שבמקום שנעבוד למען פתיחת שנת הלימודים, במקום שראש העיר משה אבוטבול ומחזיק תיק החינוך ישעיהו ארנרייך יעסקו בבניית כיתות ובמציאות פתרונות, הם יצטרכו לעסוק בבחירות".

בדבריו גילה השר דרעי, "היום במהלך הביקור בבית שמש אמר לי יו"ר סייעת הליכוד בבית שמש שלום אדרי, כי סיעת הליכוד תתמוך גם במשה אבוטבול, ואף ביקש ממני – לך תודיע זאת לגפני ולפרוש שלא יבנו על בית שמש".

"כך או כך, בית שמש התברכה בראש עיר מצויין, ראש עיר שדואג לכולם, וצריך להוציא את בית שמש מחוץ לפוליטיקה, ולתת לראש העיר להמשיך לפעול למען בית שמש. זה מה שטוב לבית שמש, וזה חשוב ביותר לעתיד העיר. בסופו של יום כולם יודעים כי משה אבוטבול יבחר כאן שוב לראשות העיר, ולוואי שכבר עכשיו כולם יהיו שותפים בכך, ויגבירו את האחדות בעיר", חתם השר דרעי את קריאתו.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לצערינו הרב רוב התושבי בית שמש לא רואים אחדות בנעשה בבית שמש כל אגף לא רואה את האגף השני אין כאן שום אחדות..בית שמש אחת הערים הכי מוזנחות מכול הבחינות…חוץ מהבניה שבונים עוד שכונות..להזנחה הכוונה במצב הצוסיאלי רווחתי. בטחוני מה שכף לגור כאן זה שיש כאן רוגע ושלווה…כמו כפר…מבחינת הנעשה כאן…זה הרבה מלחמות עם העיריה

    1. מה שנכון נכון, כל ראש אגף (מחזיק התיק) הוא ראש העיר של התי